Do góry

Aktywne treningi

Gdy decydujecie się podjąć wyzwanie i chcecie zacząć zmieniać swoje życie, jedną z ważniejszych, jak nie najważniejszą rzeczą jest odpowiednia dawka ruchu. Warto poznać kilka podstawowych zasad aby było to bezpieczne.

Wysiłek fizyczny znacznie przyspiesza utratę kilogramów. Ponadto, poprawia samopoczucie a widoczne efekty (choćby coraz łatwiej wykonywane ćwiczenia) dodatkowo motywują i sprawiają iż codziennie zbliżamy się do upragnionego celu.

Niezwykle ważne jest aby ćwiczenia ,które wykonujemy były odpowiednio dobrane i poprzedzone solidną rozgrzewką. Nieodpowiedni dobór ćwiczeń lub brak rozgrzewki może prowadzić do mniej lub bardziej poważnych kontuzji a co za tym idzie...bardziej zaszkodzi niż pomoże.

Największym błędem wszystkich rozpoczynających przygodę z odchudzaniem jest przeforsowanie i wykonywanie trudnych, złożonych ćwiczeń, które skutecznie zniechęcają do sportu.

Zakwaszenie organizmu następnego dnia (tzw zakwasy) skutecznie zniechęcają do dalszych ćwiczeń.

Aby poprawić swoją kondycję i pracować nad sylwetką nie jest potrzebny drogi karnet do klubu fitness. Wystarczy wykorzystać to co mamy dostępne w bliskiej okolicy: park, las, deptak czy też stadion z bieżnią. Jeśli cierpisz na schorzenia ze stawami lub problemy krążeniowe warto zasięgnąć porady lekarza lub instruktora fitness.

Przy wysiłku fizycznym najbardziej powinny uważać osoby startujące z wysokiej wagi. Doskonałą i bezpieczną formą ruchu dla tych odchudzających się jest korzystanie z basenu. Woda doskonale odciąża stawy i kręgosłup. Przy okazji nawet dla osób rozpoczynających przygodę z wodą (nie umiejących pływać), po kilku wizytach na basenie będzie to najprzyjemniejsza forma wysiłku. A poza tym bardzo skuteczna.

Dla wielbicieli aktywności na świeżym powietrzu ciekawą formą wysiłku są spacery z kijami Nordic Walking. Co prawda ta forma aktywności wymaga zaopatrzenia się w kije NW(średniej jakości kije to koszt ok.90-120zł), ale doskonale odciąża stawy i wzmacnia mięśnie przykręgosłupowe.

Dobrym pomysłem jest również rower. Regularna jazda na rowerze wysmukla uda, biodra i pośladki. Podobne efekty przynoszą rolki, które polecane są dopiero po ok 4-5 miesiącach  regularnych ćwiczeń.

Podsumowując...

Wszystko co robimy aby było skuteczne musi mieć swoją kolejność i regularność. Odpowiednie obciążenie i połączenie z odżywianiem.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu biuro@totalslim.pl

Jeśli chcecie nauczyć się jak można to wszystko połączyć zapraszamy na nasze turnusy.

Zapraszamy!

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące turnusu zajęć sportowych i żywienia - napisz do nas lub skontaktuj się bezpośrednio z naszymi specjalistami.

Kontakt

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress